تصویر ثابت

دیگهــــ خسته شدم
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

دیگر خسته شده ام حتی از فکر کردن به خودم

 

از اینکه خودم را الکی گول بزنم .

 

 

از حرف زدن های الکی که گوش هیچکسی بهشان ، بدهکار نشد ...

 

از اینکه روزی چند ده بار ، خودم و خودم ،

 

خودم را ارضای روحی روانی کردم ...

 

زمانی خواسته هایم به اوج آسمان قد میکشید .

 

اما چند سالی است که فقط به دنبال یک نگاهم .

 

آخر یک نگاه ... مگر دل آدم تا چه حد میتواند از سنگ باشد ..

 

میدانم ... من آنقدر بدبخت و داغون هستم که کسی به من دل نبندد .

 

همه اینها را میدانم .

 

که قید زندگی .

 

که قید نفس کشیدن .

 

که حق طبیعی هر حیوان و آدمی است ...

 

که قید " خودم " را زدم ...

 

من عادت دارم . به جاری کردن سیلی از اشک

 

. آن هم مواقعی که بقیه غرق در شادی هستند .

 

من از شادی دیگران غم خودم را تماشا کردم ...

 

دیگر نای نوشتن هم ندارم .

 

آخر دلخوشی هایم خیلی آبکی تشریف دارند ... طعم تلخ "هه " ...

 

خسته شده ام .

 

همین که مایه ی خنده های تمسخر آمیز دیگران و حتی " تو " ِ بی رحم ...

 

خسته شده ام ... 

 

من باختم ... خدا هم نظاره گرم بود ... 

 

خسته ام ....

 

روحم کمی آرامش میخواهد .

 

در کمال نابودی ،

 

این آرامش را نیز خودم باید به پیکر زخمی روحم تزریق کنم.

 

ساده نوشتم که بخوانی مرا ...

 

اما با طعم تلخ اشک بخوان ...

 

. سکوت شب . سیگار ... امشب نیز گذشت .
" بی انصـــــاف ... " 


نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت11:13---29 شهريور 1393
سلام گلم...وبت عاليه....به وب منم سر بزن...اگه مايل به تبادل لينك بودي توي نظراتم بذار...خوشحال ميشم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

2 / 6برچسب:, | 20:12 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت